Kontakt I Impressum
Home | Über uns | Presse | Investor Relations | Online Reifen kaufen | Produkte und Service | Karriere und Jobs
deutsch I english I francais I español I italiano
Unternehmen
Presseinformationen
Pressefotos
Presseverteiler
Presserabatt
Pressearchiv

Delticom: online shop van Autobandenmarkt met nieuwe, frisse look

- für Deutschland I - für Österreich I - für die Schweiz I - für andere Länder

• Bandenverkoop 2013 - Rebrush
  • In een nieuwe webdesign nog gemakkelijker nieuwe banden en complete wielensets vinden

Delticom AG, Hannover, 10.07.2013 - Europa's toonaangevende internet bandendealer Delticom, heeft zijn online bandenshop in Nederland, www.autbandenmarkt.nl, een make-over gegeven en de shop geredesigned. De webshop heeft nu een frisse, nieuwe look.

Het nieuwe design is duidelijk en overzichtelijk, het menu transparant en gebruiksvriendelijk. De bandenkoper geniet zo van een nog snellere toegang tot het omvangrijke productaanbod en diensten. Met enkele klikken is de bestelling van de nieuwe banden geplaatst. In korte tijd worden de banden op het gewenste adres geleverd. Bijzonder comfortabel en eenvoudig: de directe levering van de banden aan één van de servicepartners. Een professionele montagewerkplaats in de buurt kan direct online bij de bandenbestelling worden geselecteerd; in Nederland werken op dit moment meer dan 1.500 vakbedrijven samen met Autobandenmarkt.nl.

Meer informatie omtrent banden op www.autobandenmarkt.nl alsook actuele bandentests bij www.autobandentest.com.

Informatie over het bedrijf: www.delti.com

Delticom AG
Brühlstr. 11